Sponsor in beeld: Pizzeria Ristorante Contini

2 maart 2020 9:00

Als vv Zuidhorn vinden wij het onderhouden van een goede relatie met onze sponsoren belangrijk. Om dit kracht bij te zetten, brengen wij graag onze sponsoren periodiek in beeld. Deze week is het de beurt aan Pizzeria Ristorante Contini. Deze sponsor is gevestigd in Groningen.

Eigenaar René Contini sponsort sinds 2019 onze MO11-1. In zijn jeugd voetbalde René bij vv Haren, op de positie van rechtsvoor. Vanaf zijn 18e trapte hij bij club Italiano tegen het leer. Dit was de club van zijn vader en hier stond hij op de positie van rechtsback. Op zijn 26e begon hij met zijn restaurant en heeft hij nadien geen bal meer aangeraakt.

Vorig jaar vroeg Tonny Schuiling, of hij niet mee wou trainen bij Zuidhorn. Dat doet hij inmiddels elke dinsdagavond. "Ik geniet weer enorm van het voetballen", aldus René. Naast het feit, dat hij het heerlijk vindt om te sporten, vindt hij voetbal(len) geweldig, omdat je met een team samen tot een goede prestatie moet komen. Hard voor elkaar werken en plezier hebben. Hij vindt het belangrijk, dat ondernemers verenigingen helpen. Daarom sponsort hij naast vv Zuidhorn ook Oranje Nassau, vv Haren en volleybalteam Olympia.

Het bedrijf
In 2001 openden René en zijn zus Gabriella hun Italiaanse restaurant aan de Verlengde Hereweg. Zij borduurden voort op de formule van hun vader Nino Contini. Hij was degene die in 1971 in de Groningse Peperstraat de eerste pizzeria in Noord Nederland opende. Van vier tafels in het begin groeide dat uit naar een restaurant met vijf verdiepingen, negen zalen en bijna 1000 stoelen. René en zijn zus Gabriella breidden de formule aan de Verlengde Hereweg uit met een grotere diversiteit aan Italiaanse gerechten.

Restaurant
Vanuit de keuken komen de verschillende authentieke Italiaanse gerechten, die René met passie bereidt. Pasta al forno, scaloppa ai funghi of tonno al rosmarino en natuurlijk een grote variëteit aan Pizza’s, die worden geserveerd door vriendelijke en attente medewerkers.

Afhalen en bezorgen
U kunt bij Pizzeria Ristorante Contini uw gerechten ook afhalen. Er is een app waarmee geprofiteerd kan worden van de aanbiedingen. Bedrijven kunnen ervoor kiezen om de heerlijke Italiaanse gerechten te laten bezorgen. Dit kan van woensdag tot en met vrijdag tussen 17.00 uur en 19.00 uur.

Catering, partijen, feesten, borrels en recepties
Heb je thuis iets te vieren, of wil je een zakelijke bijeenkomst plannen? Contini’s Catering maakt uw feest, receptie of zakenlunch overheerlijk en onvergetelijk. Bezorgen is op locatie en inclusief borden, bestek, servetten en overige benodigdheden. Ook de afwas is inbegrepen, want na afloop wordt alles weer bij u opgehaald.

Contact
Neem gerust contact op met deze sponsor en geniet van een echte Italiaanse maaltijd.

Pizzeria Ristorante Contini
Verlengde Hereweg 24
9722 AC  GRONINGEN

Voor meer informatie: https://contini.nl.