Veilig en verantwoord trainen

7 mei 2020 23:30

Zoals onlangs meegedeeld door het bestuur is het vanaf maandag 11 mei voor de jeugdcategorieën 07 tot en met O19 weer toegestaan om te trainen. Om dit veilig en verantwoord te kunnen doen en in goede banen te leiden heeft de vereniging een aantal protocollen opgesteld.

Deze protocollen zijn gebaseerd op het algemene protocol van koepelorganisatie NOC*NSF en die van de KNVB. Via onderstaande link kun je de richtlijnen er rustig op nalezen. Er zijn zowel bepalingen opgesteld voor ouders, spelers als trainers en begeleiders van vv Zuidhorn.

Naast deze protocollen heeft de vereniging een aantal veiligheidsmaatregelen opgesteld. Deze zijn eveneens via onderstaande link te raadplegen.

Tenslotte geldt vanaf komende maandag (11 mei) een aangepast trainingsschema. Het is belangrijk dat iedereen zich aan dit schema houdt. Om het schema te downloaden klik op de koppeling onderaan dit bericht.

Op naar maandag 11 mei, op naar veilig en verantwoord trainen.

Protocollen en veiligheidsmaatregelen
Trainingsschema jeugd m.i.v. maandag 11 mei