Mooie opbrengst voetbaldag FC Groningen on Tour

29 juli 2020 23:45

Op 8 mei van dit jaar waren wij als vereniging gastheer voor FC Groningen. Met het programma 'FC Groningen on Tour' hebben wij die dag het seizoen geopend na de coronacrisis.

De gehele dag stond in het teken van diverse voetbalactiviteiten voor de jeugd van 6 tot en met 12 jaar. Wat hebben de kinderen genoten van deze dag en wat was het leuk, dat de oud-Zuidhorn spelers Leonel Miguel, Milan de Koe en Remco Balk ook aanwezig waren om mee te trainen.

Een deel van het inschrijfgeld zou terecht komen bij vv Zuidhorn. Deze belofte is twee weken geleden ingelost, toen Martin Lobers uit handen van Simon Cageling een cheque overhandigd heeft gekregen. Een cheque met een bedrag van ruim 700 euro! Dit bedrag is tot stand gekomen, omdat er maar liefst 90 kinderen mee hebben gedaan aan de voetbaldag. Iedereen hiervoor bedankt!

Jullie als leden hebben ervoor gezorgd, dat wij dit mooie bedrag als vereniging mochten ontvangen. Het is dan ook meer dan verdiend, dat het geld direct bij de leden terechtkomt. De afgelopen weken zijn wij met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen begonnen en hebben meteen de cheque gedeeltelijk verzilverd. Naast nieuwe hesjes voor de O6 tot en met O9 jeugd hebben wij nieuwe ballen voor diverse jeugdelftallen aangeschaft. Binnenkort worden ook nog een aantal nieuwe doeltjes gekocht met dit geld.

Mooie investeringen die mogelijk gemaakt zijn door jullie als leden en waar jullie als leden direct van kunnen profiteren!