Buitengewone Algemene Ledenvergadering

10 september 2020 23:30

Op vrijdag 25 september organiseren we een extra ALV. Dit in verband met voortzetting van de exploitatie van de kantine in Sporthal Quicksilver S.

Zoals eerder bekend gemaakt beëindigt Stichting Beheer Kantine Quick Silver S. per 1 november aanstaande haar activiteiten.

Na onderzoek en in overleg met de betrokken zaalsportverenigingen heeft het bestuur het besluit genomen om, op verzoek van de gemeente Westerkwartier, de verantwoordelijkheid voor de exploitatie van de kantine in de Sporthal Quicksilver S op zich te nemen. Tijdens deze extra ALV willen we dit besluit toelichten en ter instemming voorleggen.

De ALV wordt gehouden in het Eigen Home en begint om 20.00 uur. In verband met corona is het noodzakelijk om je van tevoren op te geven. Dit kan door een bericht te sturen naar: [email protected].

Klik hier voor de agenda voor deze ALV.