TLC met 6-0 nederlaag naar huis gestuurd

Onder 17 zaterdag, JO17-3, 3e klasse 25

5 november 2016 11:30

Onbekend

Vandaag hebben de mannen van vv Zuidhorn JO17-3 laten zien dat ze prima kunnen voetballen.  We hebben een ander systeem in onze opstelling gemaakt en dat pakte erg goed uit.

Het was met name wennen voor Merlijn maar ook voor Roland, want de heren waren een hele andere opstelling gewend. De jongens maakten de wedstrijd en voor TLC was het goed dat hun keeper erg goed stond te keepen. Pieter Jan was vandaag ook prima bezig door keurig de 0 te houden.

Bart werd verkozen als beste man van de wedstrijd, niet dat de rest slecht heeft gevoetbald, integendeel zelfs. Het team stond echt goed te spelen. Wat uiteindelijk als resultaat had dat we met 6-0 van het veld gingen.

We kijken terug op een hele sportieve wedstrijd; goed bezig mannen! Ook de spelers van TLC waren erg sportief, wat resulteerde in een leuke wedstrijd. We willen de scheidsrechter Hein een groot compliment geven, hij heeft de wedstrijd zeer goed gefloten. Nu op naar de volgende wedstrijd bij Leo/Kloosterburen.

De coaches