Oefenwedstrijd Vrouwen 1 tegen Meiden 017

30 oktober 2019 20:30

Onbekend

Afgelopen woensdag (30 oktober red.) speelden Vrouwen 1 en Meiden O17 een oefenwedstrijd tegen elkaar. Meteen vanaf de aftrap nam de jeugd met snel en gevarieerd aanvalsspel het initiatief.

Vouwen 1, dat voor 75% uit jeugdspeelsters tussen 18 en 20 jaar oud bestaat, moest even wennen aan het hoge tempo waarmee MO17 deze wedstrijd min of meer domineerde.

Naarmate de tijd verstreek kreeg Vrouwen 1 meer grip op de wedstrijd wat het niveau ten goede kwam. Vouwen 1 trok uiteindelijk aan het langste eind.

Het was goed om te zien, dat er veel jong talent bij de jeugd en bij Vrouwen 1 en 2 rondloopt. Er deden namelijk ook speelsters uit Vrouwen 2 mee, die dicht tegen het eerste aan zitten. Ook zij hielden zich in deze wedstrijd prima staande.

Al met al een mooie pot voetbal!