E1 wint verdiend van Frisia E1 met 7 - 1.

Zuidhorn JO11-1JM

Frisia E1

E-pupillen zaterdag, E1, Hoofdklasse 4

31 oktober 2015 10:15

Onbekend

Afgelopen zaterdag moest E1 tegen het lastige Frisia E1 spelen. Het was bekend dat Frisia een goede ploeg heeft die fysiek sterk is. Om aansluiting met ACV en ook Emmen en Udiros te houden moest Zuidhorn winnen.

E1 begon sterk en scherp aan de wedstrijd. In de 1e fase gaven we wel een paar kansen weg maar Frisia wist niet te scoren. Zuidhorn wist wel te scoren door een paar mooie uitgspeelde aanvallen. Daarnaast wist de uitstekende keeper van Frisia nog een paar keer redding te brengen. De ruststand was 3 - 1 voor E1. na de rust was de wedstrijd snel beslist en liep Zuidhorn uit naar 7 - 1 door een goed en geconcentreerd spelend E1. Volgende week uit naar Blauw Wit in Leeuwarden. Wanneer ook die wedstrijd gewonnen wordt staat Zuidhorn E1 er mooi voor.