F1 start voorbereiding voorjaarscompetitie met 1-7 overwinning!

SJO Winsum F1

Zuidhorn JO9-1

13 februari 2016 10:00

Onbekend

Na een succesvol zaalprogramma met o.a. een 2e plek op het Univé tournooi mochten de mannen van F1 eindelijk weer de wei in voor een echte pot op gras met SJO Winsum F1 als tegenstander. De 1e helft ging redelijk gelijk op met een iets beter spelend Zuidhorn wat na 10 minuten resulteerde in een goal van Bram. Daarna drukte F1 door en vlak voor rust werd het door een eigen goal 0-2. De 2e helft had Zuidhorn de smaak te pakken en werd Winsum direct teruggedrongen en kwam het er nog spaarzaam uit met een countertje. Ruben scoorde de 0-3 en Dante (met links) de 0-4. Daarna volgden prachtige kansen van o.a. Romme met een corner op de paal, Stijn met een geplaatste bal net over, Thomas strandde met een mooie solo net op de keeper en Jort schoot een vlammend schot vlak voorlangs. Winsum kwam nog terug tot 1-4, maar door schitterende goals van Bram en Dante stond de 1-6 op het bord. Het slotakkoord was voor Ruben die een corner in 1x in het doel draaide. 1-7. Mooie overwinning, vermakelijke wedstrijd en dank aan gastkeeper Julian die een uitstekende wedstrijd keepte.

F1 heeft zin in en is klaar voor de voorjaarscompetitie!

De trainer ;-)