Knap gelijkspel B3 tegen Velocitas

B-junioren zaterdag, B3, 3e klasse 27

16 april 2016 20:00

Onbekend

Vandaag hebben de mannen van B3 een geweldige wedstrijd op de mat gelegd. We hadden een uitwedstrijd tegen Velocitas B3. We hadden drie spelers van C2 mee die ook verdienstelijk hebben mee gespeeld.

De eerste helft moesten we tegen de wind in spelen een goede keuze van  Jurgen. Helaas werd het 2-0 voor Velocitas maar de 2e helft moest nog komen. Door een hele slechte uittrap van de keeper van Velocitas knalde Roland de 2-1 in het net. Al snel daarna deed Roland alweer een duit in het zakje na een knappe actie van Siem en de 2-2 was een feit. Diezelfde Siem maakte knap de 2-3, nadat hij van Roland de bal prima kreeg aangespeeld. Helaas kwam Velocitas op 3-3 maar wij waren gevaarlijker. De scheidsrechter vond het na 35 minuten wel genoeg, wie weet was er angst om toch nog te verliezen. De scheidsrechter was ook de leider van Velocitas en persoonlijk vond ik hem wel goed fluiten. De scheidsrechter die oorspronkelijk op deze wedstrijd was gezet, had op het laatste moment afgezegd.

Damian, Jorrit, Marnick, Pim, Merlijn, Jens, Jurgen, Remco, Roland, David, Danny, Siem en Bas: hulde mannen! Een prima wedstrijd gespeeld en een mooi punt behaald.

Door dit gelijkspel hielden we Velocitas overigens van de koppositie op de ranglijst af.

Bert Stuit, coach