Over vv Zuidhorn

vv Zuidhorn is de toonaangevende sportvereniging in Zuidhorn. De vereniging is opgericht in 1929. De club bestaat momenteel uit ongeveer 950 leden waarvan ruim 600 jeugdleden. De vereniging biedt zaterdag- en zondagvoetbal voor senioren, kent een stevig opgezette jeugdafdeling met ruim dertig teams en heeft een G-team in competitie. Het dames- en meidenvoetbal neemt met zeven teams een structurele plaats in bij vv Zuidhorn. In totaal heeft onze vereniging dit seizoen ruim 45 teams in competitie.

De clubkleuren zijn wit en groen (witte broek en groen shirt) Onze vereniging heeft een prachtig voetbalcomplex in het Joh. Smitpark in Zuidhorn, het complex omvat 5 voetbalvelden (waarvan 2 kunstgrasvelden), met daarnaast kleedkamerfaciliteiten, een bestuurskamer en een gedeelde kantine met de sporthal. De vereniging heeft een moderne en actuele website waarop ook de sponsoren die de vereniging steunen op een duidelijke manier worden getoond.

De club bloeit als nooit tevoren. Er is een groot aantal vrijwilligers actief betrokken bij de organisatie en het voetbal. Daarnaast zijn gekwalificeerde trainers actief bij de jeugd en de volwassenenelftallen. De club organiseert jaarlijks een groot aantal activiteiten: op voetbalgebied, maar ook om de samenhang binnen de club en met de dorpsgemeenschap van Zuidhorn te vergroten en te behouden.

Wilt u direct in contact komen met vv Zuidhorn? Hier vindt u de contactgegevens van onze bestuursleden. Zij staan u graag telefonisch te woord of kunnen uw vraag per mail beantwoorden.