Balcontact tijdens corona

27 oktober 2020 12:00

Als gevolg van het coronavirus wordt er voorlopig niet in competitieverband gevoetbald en worden trainingen protocollair gegeven.

Dit betekent dat Balcontact zolang helaas niet verschijnt. Tenzij er op basis van ontwikkelingen belangrijke informatie moet worden gedeeld. Dan verspreiden wij een speciale editie van Balcontact.

Houd te allen tijde de website in de gaten voor het laatste nieuws. Via WhatsApp worden ouders op de hoogte gehouden van onderlinge oefenwedstrijden, trainingen en overige trainingsactiviteiten op de club.

Uiteraard blijven wij graag jullie input ontvangen op onderstaand adres. Voor de laatste uitgave van onze digitale nieuwsbrief, het archief en om je te abonneren op onze spreekbuis klik hier.

Redactie vv Zuidhorn