Jeugd vv Zuidhorn zet zich in voor Kids United

8 november 2020 17:15

De jeugdafdeling van vv Zuidhorn heeft voor de rest van het jaar een mooi en actief zaterdagprogramma in elkaar gezet. Hierdoor blijft de jeugd in beweging en houdt het binding met elkaar en het team. Maar het doel is breder, lees daarom gauw verder.

Het programma is opgezet voor de jeugd van O8 tot en met O12 van vv Zuidhorn en wordt in november en december aangeboden. Zaterdagmorgen 7 november was de kick-off van een mooie reeks zaterdagochtendvoetbal. Dat de jeugd zichtbaar heeft genoten straalt af van bijgaande foto.

Een terugkerend onderdeel binnen het programma is de sponsorloop, die wij van harte aanbevelen. Met deze sponsorloop willen wij namelijk Stichting Kids United ondersteunen, die kinderen met een lichamelijke en/of een verstandelijke beperking gelijke kansen biedt om te kunnen sporten. Dat sport voor deze kinderen net zo belangrijk is, bewijst dit filmpje. Neem even met je (klein)kind de tijd om hier rustig naar te kijken, want zoals aangeveven is ons doel groter.

Jouw (klein)kind is de komende zaterdagen verzekerd van een leuk potje voetbal bij onze verenging, maar wat is er mooier om te realiseren dan zoveel mogelijk kinderen met een lichamelijke en/of een verstandelijke beperking dat via frame-voetbal ook te kunnen laten doen!? Sponsor daarom jouw (klein)kind vandaag nog!

Voor meer informatie over Kids United en het belangrijke werk dat zij doen, bevelen wij de website van de stichting aan. Kijk hier vooral eens rond, maar vul eerst het sponsorloopformulier van je (klein)kind even in.

Mocht je vragen hebben over het programma en/of de sponsorloop, dan kunt je contact opnemen met Martin Lobers via: [email protected].

Alvast bedankt voor de support, mede namens Kids United!

website Stichting Kids United

DD134AFF-07EA-4C5C-A348-0A09A8AB676C.png