Gevonden voorwerpen ophalen

1 december 2020 15:00

De afgelopen maanden is er nogal wat materiaal blijven liggen op de club. Kleding, bidons en schoenen worden regelmatig vergeten of raken simpelweg kwijt.

De club verzamelt dit allemaal centraal en op de zaterdagen kan dit worden afgehaald. Momenteel zijn er weinig wedstrijden, is de verloren kleding enigszins 'vergeten', maar lopen de bakken wel vol. Wij willen u de gelegenheid geven om te kijken of verloren materiaal van uw zoon of dochter nog op de club aanwezig is.

In het weekend van 21 november zijn alle gevonden items gewassen en de komende weken worden de spullen in het Eigen Home neergelegd. U kunt dan kijken of hier een jas, broek of ander kledingstuk ligt, dat van uw zoon of dochter is. Vanwege de nog steeds geldende coronarichtlijnen zullen we deze kijkmomenten als volgt structureren:

• O6 t/m O9: ouders kunnen op 5 en 12 december tussen 9.00 en 9.30 uur kijken in het Eigen Home;
  • O10 t/m O12: ouders kunnen op 5 en 12 december tussen 9.30 en 10.00 uur kijken in het Eigen Home;
  • O13 t/m O15: ouders en kids kunnen op 5 en 12 december tussen 10.30 en 11.00 uur kijken in het Eigen Home;
  • O17 en O19: spelers kunnen op 5 en 12 december tussen 11.00 en 12.00 uur kijken in het Eigen Home.

De kledingstukken die op 12 december nog niet zijn opgehaald worden verzameld in tassen en vervolgens aangeboden bij een goed doel. Daarnaast wordt gekeken of achtergebleven, nette en complete trainingspakken nog binnen de club gebruikt kunnen worden. Een tip bij de aanschaf van uw nieuwe trainingspak: voorzie het pak van de initialen van uw zoon of dochter op een goed zichtbare plek!

Met hartelijke groet,
Jeugdcommissie en Kledingcommissie