Trainingspakken van Steenhuis

15 december 2020 13:45

Ook dit jaar steunt Jos Kremer, namens Steenhuis Makelaars, vv Zuidhorn door het aanbieden van 100 trainingspakken.

vv Zuidhorn verkoopt deze pakken aan haar leden tegen een scherp tarief. De opbrengst van deze verkoop komt volledig ten goede aan de vereniging.

Jos steunt onze vereniging door deze actie al meer dan 10 jaar. “Ik vind het belangrijk, dat er continuïteit in zo’n relatie zit. Geen hap-snap sponsoring, daar houd ik niet zo van. En ik vind het super leuk om de jeugd in die trainingspakken rond te zien lopen met 'mijn naam' erop. Door zo’n vv Zuidhorn trainingspak hoor je bij de voetbalvereniging. En ze voetballen er niet alleen mee, maar gaan er ook mee naar school, naar het dorp en zelfs naar bed heb ik soms het idee...!”

De binding met het voetbal is primair ontstaan, omdat Jos zijn partner Martie al jarenlang bij de vereniging voetbalt en op andere manieren verbonden is. Ook dochterlief heeft haar sporen verdiend bij de vereniging, al doet ze nu even wat anders. “De vereniging is een sportief en sociaal middelpunt in ons dorp, ik kom er graag wedstrijdjes kijken en even nazitten als het zo uitkomt."

De trainingspakken zijn te koop in de winkel van Schuiling aan De Dorpsvenne. Wellicht dat ook de Kerstman de weg naar de winkel weet te vinden!

Jos, namens de vereniging en sponsorcommissie super bedankt voor deze continue steun door al die jaren heen.