vv Zuidhorn verlengt met Ron Swinkels

16 februari 2021 22:30

De dames van vv Zuidhorn worden ook het komende jaar getraind door Ron Swinkels. De contractverlenging van één jaar is geschied met volledig wederzijds vertrouwen en in de hoop dat het komende jaar er een volledig competitie programma kan worden afgewerkt.

De start van het huidige seizoen was zeer veelbelovend, maar zoals bijna overal gooide corona ook hier roet in ‘t eten.

Binnen de vereniging is de groei van het ledenaantal bij de dames en meiden de afgelopen jaren fors geweest en daar zijn we blij mee. Bij de jeugd zijn we als vereniging in bijna alle leeftijdsklassen vertegenwoordigd met minimaal één meidenteam. Voor het komende seizoen wordt serieus gekeken naar de mogelijkheid met een derde seniorenteam aan de competitie deel te nemen. Al met al een hele mooie ontwikkeling.

Met Ron als hoofdtrainer hopen en verwachten we, dat we met de seniorenteams bovenin mee gaan draaien. Samen gaan we er de schouders onder zetten om, met plezier en sportieve resultaten, het komende seizoen tot een succes te maken. We wensen Ron en de dames hierbij veel succes toe.

Mogelijk heb je interesse om bij vv Zuidhorn te komen voetballen. Dan kun je rechtstreeks contact opnemen met Ron Swinkels, zowel per e-mail als per telefoon: [email protected] of via 06-47 01 09 84.

Namens het bestuur van vv Zuidhorn,
Bert Broekhuis