Ben jij ook trots op jouw vv Zuidhorn teamtenue?

7 juni 2021 1:00

Teamkleding is bij vv Zuidhorn prima geregeld: elke speler beschikt over een clubtenue, dat bestaat uit een groen shirt en een wit voetbalbroekje. Zo zorgen we als club voor de juiste uitstraling!

Voor onze clubtenues geldt, dat deze uitsluitend tijdens een voetbalwedstrijd van vv Zuidhorn mogen worden gebruikt. Dit hebben we zo afgesproken in ons  kledingreglement, dat in juni 2019 door de Algemene Ledenvergadering is goedgekeurd.

We zien steeds vaker dat clubtenues ook worden gedragen tijdens trainingen en op andere momenten, zoals bij het boodschappen doen en bij het voetballen op straat. Natuurlijk kunnen we ons voorstellen dat je trots bent op vv Zuidhorn en op jouw tenue.

Het dragen van clubtenues buiten de wedstrijden om is echter nadrukkelijk niet de bedoeling. De tenues gaan dan minder lang mee en de kans op beschadiging of verlies neemt behoorlijk toe. Dat kan betekenen dat we de bijdrage voor het kledingfonds moeten verhogen; als vereniging willen we die juist zo laag mogelijk houden!

Mocht je graag een voetbalshirt van vv Zuidhorn willen dragen, dan kun je er natuurlijk zelf eentje aanschaffen via onze vv Zuidhorn Masita webshop! Volg hiervoor deze link en kies jouw witte of groene voetbalshirt met of zonder logo, of ga juist voor een trainingsbroek of zip-sweater.

Heb je vragen over het gebruik van de teamkleding, dan kun je altijd contact opnemen met onze Kledingcommissie via: [email protected].