Kicksen voor Gambia

29 september 2021 13:15

Gooi je voetbalschoenen niet weg, maar lever ze in bij de club! Ook die schoenen waarvan de doelpuntengarantie verlopen is! Of die schoenen die aan de wilgen gehangen zouden worden!

Wij brengen ze samen met familie Steenhuis uit Zuidhorn naar Gambia. De jeugd heeft onze tenues al maar wil dolgraag op schoenen spelen ( zie een eerder nieuwsitem op onze site) Kortom lever ze in!

Inleveren kan in het eigen home op de wedstrijdddag. Wij verzamelen ze dan en zorgen er voor dat de schoenen in Gambia komen!

Inleveren kan in de maand oktober!

Lever dus je oude voetbalschoenen (kunstgras mag ook) twee-aan-twee in (met de veters aan elkaar geknoopt). De maat/ het merk maakt niet uit. Uiteraard wel schoon! Gepoetst hoeft niet!

Dank namens Jan en Didi Steenhuis en uiteraard onze vv Zuidhorn!