Teamkleding wassen alle (jeugd)teams (update 22-9-2023)

21 september 2023 0:00

Nu de nieuwe clubkleding bijna kan worden uitgereikt aan de teams willen we alvast het wassen van de teamkleding onder de aandacht brengen. Voor alle (jeugd)teams zijn de wasvoorschriften aangescherpt! Om de kleding kwalitatief langer te kunnen gebruiken, gaan we werken met een wasschema. Dat betekent dat er op de club wordt omgekleed.

Als shirts niet uniform en volgens voorschrift worden gewassen, ontstaat er kwaliteitsverschil tussen de shirts en kan in somige gevallen de bedrukking loslaten. Dat willen we uiteraard voorkomen!

Dit zijn de wasvoorschriften voor onze clubkleding:

• De shirts worden na elke wedstrijd verzameld in de teamtas en per toerbeurt door de ouders/ teams gewassen (gezamenlijke verantwoordelijkheid)
  • Graag alle shirts binnenste buiten wassen op 30 graden.
  • De broekjes ook apart wassen op 30 graden.
  • Daarna laten drogen op de waslijn en NIET in de droger.

Voor vragen, mail naar [email protected]

Groet,
Kledingcommissie vv Zuidhorn