Anneke, Anita en Mireille bedankt!!!

15 oktober 2022 11:45

Na tien jaar komt er einde aan de inzet van Anneke, Anita en Mireille voor het meiden/damesvoetbal voor onze club. Ze hebben het stokje in de jeugdcommissie overgedragen aan Simon Martini en Edwin de Koning.

In deze tien jaar is mede door hun grote inzet het meiden/damesvoetbal op de kaart gezet binnen onze club. Toen ze begonnen was er een vrouwenteam en nu hebben we elk seizoen 5 of 6 meidenteams, 2 vrouwenteams en een vrouwen 30+ team. Daarnaast hebben meidenteams binnen de vereniging een gelijkwaardige positie als de jongensteams. Voor veel clubs zijn we een voorbeeld als het gaat om de organisatie van het meidenvoetbal. Als bestuur zijn we trots op wat er bereikt is en willen we Anneke, Anita en Mireille hartelijk danken voor hun grote en langdurige inzet voor de club en in het bijzonder het meiden/damesvoetbal.