Oproep Pupil van de Week bij Zaterdag 1

10 september 2016 7:30

We zijn op zoek naar speelsters en spelers uit onze JO9-teams, die graag in de schijnwerpers willen staan bij een thuiswedstrijd van Zaterdag 1. Deze jonge toppers in spé zijn dan een middag te gast bij 'de echte mannen' van het 1e elftal en maken van alles mee.

Voor de wedstrijd word je ontvangen in de bestuurskamer, ben je aanwezig bij de teambespreking en loop je met de spelers mee het veld op. Vanaf de middenstip doe je de aftrap van de wedstrijd en je probeert natuurlijk direct de keeper uit te spelen!

Tijdens de wedstrijd ben je als Pupil van de Week natuurlijk in de dugout aanwezig om alles in de gaten te houden en na het laatste fluitsignaal word je opnieuw verwacht in de bestuurskamer, voor een frisje, een patatje en zo nog wat verrassingen. Er komt een verslagje van de happening in de nieuwsbrief en op de website! Als dat niet leuk is…

Aanmelden als Pupil van de Week kan bij Willem Brouwer via 0594-504700 of bij Klaas Huizenga via email  [email protected]