Veld-Techniekcursus Voetbalschool Het Verschil

13 september 2016 8:15

Ook dit seizoen biedt onze trainingspartner Voetbaltechniekschool Het Verschil techniektrainingen aan op uw sportcomplex. Deze trainingen staan los van de reguliere jeugdtrainingen en kunnen apart worden ingekocht.

De cursus is verdeeld in een najaars- en voorjaarsreeks, die beide uit 7 trainingen bestaan. In totaal betreft het dus 14 trainingen per cursus.

Er wordt per categorie met groepen van maximaal tien deelnemers per trainer getraind, zo kan elke voetballer individueel ondersteund worden. Per training worden doelstellingen vastgesteld, waarbij vervolgens verschillende passende oefeningen worden uitgevoerd. Er wordt iedere training op verschillende aspecten geoefend. De oefenstof is altijd met bal en alle basisprincipes van het voetbal krijgen de aandacht.

De meeste aandacht gaat uit naar balbehandeling en de oefenvormen worden aangepast aan de leeftijd en het niveau van de deelnemers. Er komen veel verschillende bewegingen voorbij, welke toegepast worden in met name één tegen één situaties. Op deze manier kunnen onze deelnemers Het Verschil maken in een onderling duel.

De veld-techniekcursus is te volgen door alle jongens en meisjes van 6 tot en met 15 jaar, zowel veldspelers als keepers. Meer info via : http://www.vts-hetverschil.nl/.

Beleef op spectaculaire wijze hoe goed je in korte tijd jouw voetbalvaardigheden kunt doorontwikkelen met deze 14 trainingen, plus 2 Champions League dagen voor alle deelnemers van alle locaties! Meld je aan via: deze aanmeldlink en beleef de leukste vorm van bewegen: VOETBAL!

Voetbaltechniekschool Het Verschil is niet clubgebonden, maar clubondersteunend. Met de cursus kunnen spelers zich individueel verder ontwikkelen. Plezier en uitdaging staan altijd centraal!