MO17 1e en MO19 3e bij zaalvoetbaltoernooi 'Wintercup Noord'

28 januari 2017 22:15

De teams van MO17 en MO19 deden goede zaken bij het zaalvoetbaltoernooi 'Wintercup Noord'. Beide ploegen hadden zich na de voorrondes op 14 januari geplaatst in poule B (van 3 poules). Het team van MO17 eindigden zeer verdienstelijk als 1e, de meiden van MO19 als 3e.

De meiden van MO19 beten de spits af tegen SJO STEO, en verloren die met 2-0. MO17 won de eerste wedstrijd van SC Loppersum met 1-0.
Daarna troffen beide ploegen elkaar, wat resulteerde in een 2-0 winst voor MO17.
Dat de meiden van MO19 'slow-starters' zijn, bleek wel. De overige wedstrijden werden ruim gewonnen tegen SC Loppersum en Winsum (2-0 en 2-0).
Na een sterke start liet MO17 nog wat steekjes vallen. Er werd verloren tegen SJO STEO (1-0) en gelijkgespeeld tegen Winsum (1-1). Gelukkig bleek het toch genoeg te zijn voor een knappe eerste plaats in de poule. De meiden van MO19 werden op doelsaldo net geen 2e, maar 3e.
Een goede prestatie voor beide teams op dit leuke zaalvoetbaltoernooi!