MO13-1 3e op zaalvoetbaltoernooi 'Wintercup Noord'

31 januari 2017 13:15

De meiden van MO13-1 hebben na de voorronde's op 7 en 14 januari en de finalepoule van afgelopen zaterdag een verdiende 3de plek gehaald in de Wintercup Noord.

De wedstrijden op 7 januari in de sporthal van Ten Boer werden allemaal overtuigend gewonnen. De wedstrijden op 14 januari in de koude sporthal van Warffum waren een stukje lastiger, met als eindresultaat van die dag, 1 gewonnen, 1 verloren en 1 gelijk. Maar het doel was al bereikt. Finalepoule!

De finalepoule winnen was een moeilijke opgave, maar dat we het ons zelf zo lastig gingen maken was lag ook niet in de planning. Op één of andere manier wou de bal niet tussen de palen, met als resultaat dat de eerste 3 wedstrijden werden verloren, maar uiteindelijk werd de laatste wedstrijd werd gewonnen. Eindresultaat een mooie 3de plek op een goed georganiseerd toernooi.