Zuidhorner B'ers wapperen Essent shirt in Euroborg

25 februari 2017 17:45

Ruim veertig leden kochten deze week een kaartje met de tientjes-actie en bekijken zaterdagavond de wedstrijd FC Groningen tegen FC Utrecht in vak RR. De B-junioren van vv Zuidhorn openen de avond en brengen het Essent shirt naar de middencirkel van de Noordlease arena. What a night!

Berespannend is het, maar dat geven ze natuurlijk geen van allen toe. Wanneer krijg je nou de kans om op te treden op de grasmat van een vol Noordlease stadion? Vanavond!

Rond 16h00 vertrok de colonne onder leiding van Bert Stuit naar Groningen en werd daar hartelijk ontvangen. De eerste actie: meteen het stadion in voor de generale repetitie.