Meivakantie: voetbaldriedaagse bij vv Zuidhorn

5 april 2017 7:30

Onze trainingspartner Voetbaltechniekschool Het Verschil organiseert in de meivakantie een voetbaldriedaagse bij vv Zuidhorn. Ben jij een echt voetbaldier, lees dan zeker even verder.

De voetbaldriedaagse is voor iedereen die van voetbal houdt en samen met ons drie dagen voetbalplezier willen beleven.

Heb jij een vriendje of vriendinnetje die dit ook leuk lijkt, maar niet bij vv Zuidhorn speelt? Geen probleem, want de voetbaldriedaagse is clubonafhankelijk en iedereen van 6 tot 14 jaar kan zich hier voor opgeven. Ook als je lid bent van een andere voetbalvereniging in de omgeving!

Wanneer: dinsdag 25, woensdag 26 en vrijdag 28 april 2017 van 9h00 tot 15h00
Voor wie: alle kids van 6 tot en met 14 jaar
Wat ga je beleven: voor maar € 55,- krijg jij als voetballer drie dagen lang plezier
Aanmelden: dat kan met deze link

Tijdens deze drie dagen krijg je specifieke techniektraining en wordt er op eigen, individueel niveau getraind.

Voor meer informatie kun je kijken op de website van Voetbaltechniekschool Het Verschil via  www.vts-hetverschil.nl en voor vragen kun je ook een mail sturen.