Gezocht: pupil van de week kandidaten

28 augustus 2017 20:00

Speel je in een O7, O8 of O9 elftal en wil je nu al in de schijnwerpers staan? Dan ligt er een mooie kans om dit waar te maken als pupil van de week. Geef je dan snel op!

Als je pupil van de week bent, staat je heel wat leuks te wachten. Je bent dan te gast bij de echte mannen van Zaterdag 1 en je maakt van alles mee. Voor de wedstrijd kom je eerst een kijkje nemen in de bestuurskamer en ben je aanwezig bij de teambespreking. Dan loop je met de spelers mee het veld op en voor je het weet sta je zomaar op de middenstip van ons hoofdveld! Natuurlijk mag je tijdens de wedstrijd helpen om het scorebord te bedienen.

Na afloop krijg je een vaantje van de scheidsrechter en nog een bakje heerlijke patat. O ja, er worden ook foto’s gemaakt en we stellen je nog een paar vragen, zoals: wat is je favoriete club, op welke school zit je en in welk team speel je. Er komt namelijk een verslagje in de nieuwsbrief Balcontact te staan.

Lijkt het je leuk? Bel dan Willem Brouwer via 0594-504700. Wie weet word jij wel uitgekozen en maak je alles van dichtbij mee! Of meld je aan per email [email protected] of via [email protected] en laat ons weten waarom je pupil van de week wilt zijn.

Geef bij de aanmelding even aan:
je naam, het team waarin je speelt en je telefoonnummer (van je ouders)

vriendelijke groet,
Willem Brouwer en Klaas Huizenga