Geslaagde familiedag als opening van het seizoen

3 september 2017 10:45

De jaarlijkse familiedag was ook dit jaar weer bijzonder gezellig en geslaagd. Het is bijna een traditie, dus ook dit jaar zat het weer opnieuw op een fantastische manier mee!

De familiedag heeft als doel dat we gezamenlijk als vereniging aftrappen voor het nieuwe seizoen, daarnaast is het feest een dankgebaar naar alle vrijwilligers en sponsoren.

Tijdens het feest werd Etzo Stuitje even in het zonnetje gezet en bedankt voor zijn onnavolgbare inzet de afgelopen 10 jaar op het gebied van het kaboutervoetbal. Mede dankzij zijn kaboutervoetbal is de jeugdafdeling van vv Zuidhorn uitgegroeid tot wat het nu is.

Daarnaast was er nog de onthulling van het bord met de kunstgrashelden. Op dit bord de bedrijven, teams en individuele gevers die via de actie “wordt een held van het Kunstgrasveld” financieel bijgedragen hebben aan het mogelijk maken van ons nieuwe kunstgrasveld vorig jaar.

Uiteraard was het weer uitermate gezellig tot in de late uurtjes.