ZUIDHORN JO11 VEROVERT GENERAAL TITEL NOORD

5 september 2017 11:45

ZUIDHORN is de kersverse, nieuwe districtskampioen van het DK Noord voor JO11 generaal. De vereniging uit Zuidhorn nam de wisselbeker voor een jaar mee naar huis en komt met dit prachtige resultaat in de VTT boeken te staan.

Op het sportpark van gastclub TLC in Leek werd FVC vice-kampioen. Beide verenigingen hebben met hun JO11 team nu recht op een NK ticket voor het felbegeerde NK aan het einde van het seizoen! Hetzelfde geldt voor ‘Bronzen’ derde Bolsward.

Naar het NK mag ook de kampioen van Categorie II: VV Roden.

Sportiviteitskampioen werd TLC II – dat daarmee het 5de en laatste NK ticket voor Noord binnenhaalde.

Bron: www.voetbaltalententoernooi.nl/zuidhorn-jo11-verovert-generaal-titel-noord/