Kaartenactie FC Groningen - AZ 15 oktober

20 september 2017 12:45

Als lid van het Amateurconventant met FC Groningen bieden we onze leden drie keer per jaar de mogelijkheid om voor € 10,00 per persoon een thuiswedstrijd van de FC te bezoeken.

Voor de wedstrijd FC Groningen - AZ op zondag 15 oktober 2017 staat de aanvraag nu open. Inschrijving kan tot en met vrijdag 29 september, via deze link. Dan gaan we onze groepsaanvraag (minimaal tien kaarten nodig) doorgeven. Het volgende is nog van belang te weten:

- kaarten te verkrijgen indien beschikbaar
- afhandeling aanvraag op volgorde van binnenkomst
- we streven naar aaneengesloten zitplaatsen, hiervoor is geen garantie
- bestellen betekent dat je het bedrag aan vv Zuidhorn verschuldigd bent

Inschrijving kan voor teams, leden, broertjes, zusjes, opa's, oma's en anderen die de club een warm hart toedragen. Hoe eerder wij de bestelling binnen hebben, hoe groter de kans dat er nog kaarten beschikbaar zijn. Je krijgt bericht als de kaarten er zijn, afhalen en betalen in de bestuurskamer. Alvast veel plezier!