Meidenteams VV Zuidhorn naar Oranje Leeuwinnen

20 september 2017 14:15

De Oranje Leeuwinnen komen naar Groningen. Op 24 oktober spelen zij een kwalificatiewedstrijd tegen Noorwegen in het stadion van FC Groningen.

Daar moeten onze meiden van VV Zuidhorn natuurlijk bij zijn (zeker na het succes op het EK). Omdat er veel belangstelling voor de wedstrijd is, hebben we onze contacten bij de KNVB gebeld en zo 180 kaarten weten te bemachtigen.

180 kaarten zijn besteld en inmiddels allemaal voorzien van een eigenaar. Bijna een compleet vak is de 24e gevuld door VV Zuidhorn.

De wedstrijd is inmiddels uitverkocht, dus allemaal heel veel plezier in een vol Noordlease stadion.