Vrouwen 30+ wint tot nu toe alle competitiewedstrijden

3 oktober 2017 14:30

Na twee competitieronden heeft het Vrouwen 30+ team alle wedstrijden gewonnen en geen enkel tegendoelpunt geïncasseerd.

Inmiddels hebben de vrouwen 30+ er twee competitierondes op zitten.
Eén keer in de maand spelen ze namelijk op vrijdagavond een competitieronde samen met drie andere teams te weten : Niekerk, VVSV en Grijpskerk.

De eerste ronde werd afgewerkt in Ulrum bij VVSV. Het hobbelige veld deed denken aan wedstrijden die jaren geleden door de dames werden gespeeld op achteraf veldjes waar de koeien nog net niet van het veld af gejaagd moesten worden. Ze waren dus wel wat gewend... en dat bleek dan ook.
De eerste wedstrijd verliep wat stroef. Het was even wennen op het halve veld. Veel schoten op de goal waren te hoog, waardoor ze een makkelijke prooi waren voor de keeper van de tegenstander. Even schakelen dus. En dat lukte! In Ulrum wonnen we met 1-0 van Grijpskerk, 2-0 van Niekerk en 2-0 van VVSV.

Afgelopen vrijdagavond speelden we thuis. Dit keer met een iets ander team. Dat er binnen de club van 15 dames genoeg kwaliteit rondloopt, bleek wel weer. Ook deze keer wonnen de dames alle wedstrijden. Niekerk werd met 3-0 verslagen, Grijpskerk met maar liefst 4-0 en VVSV werd met 2-0 ingerekend.

Na twee competitierondes staan de dames dan ook ruim aan kop. Met alle wedstrijden gewonnen en geen enkele tegendoelpunt staan ze 8 punten voor op nummer twee, Niekerk.