Het Voetbalcafe in de Kruisweg Marum

15 oktober 2017 12:30

Op woensdag 8 november a.s. vindt het eerste Voetbal Café plaats in de Kruisweg in Marum! In dit café zal de veelbesproken ex-profvoetballer Andy van der Meijde langskomen die door middel van anekdotes een inkijkje zal geven in zijn enerverende profcarrière en privéleven.

Wat dit café uniek maakt is de interactie tussen de gastspreker en het publiek. Om het café-sfeertje compleet te maken vindt live piano-entertainment plaats waarbij het publiek bepaalt welke muziek gespeeld wordt! De organisatie is in handen van A&R uit Marum.

Wil je Het Voetbal Café bijwonen? Vul dan het webformulier  in (zie link hieronder). Martijn Bouwman, secretaris van onze vereniging, neemt dan contact je op. De kaarten zijn €12,50 per stuk en dit bedrag moet contant worden voldaan. Overigens krijgt de voetbalvereniging voor iedere verkochte kaart een beloning; de vereniging wordt er ook beter van.

NB: Voor onze vereniging zijn 50 kaarten gereserveerd. Dus wees er snel bij!

Wil je als team naar Het Voetbal Café? Dan is het mogelijk een Team Tafel te reserveren (maximaal 16 personen per tafel):

• Golden Tafel (€300). Deze staat dichtbij het podium.
  • Regular Tafel (€265).

Voor ondernemers is een Business Pub ingericht:

• Premium(€225)
    • Welkom drankje
    • Hapjes
    • Service aan tafel
    • Prominente zitplaatsen in de Business Pub
    • 6 toegangskaarten / business pub kaarten
    • Meet & Greet Andy van der Meijde
  • Regular (€125)
    • Welkom drankje
    • Hapjes