Vrijdag 10 nov. 20:00 uur: algemene ledenvergadering

30 oktober 2017 20:15

De Algemene Ledenvergadering is het hoogste bestuursorgaan van onze vereniging. De leden bepalen tijdens deze bijeenkomst de koers die vv Zuidhorn vaart. Komt allen naar Balk Zalencentrum op vrijdagavond 10 november en lees verder voor meer info.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering geeft het bestuur een toelichting op het seizoen 2016-2017. Daarbij worden de activiteiten van het afgelopen voetbalseizoen samengevat. De penningmeester zet de financiële stand van zaken uiteen via het financiële verslag. Zo wordt een totaalbeeld gegeven van de positie van onze vereniging: sportief, sociaal en financieel.

Verder presenteert het bestuur de plannen voor het komende seizoen en komen er natuurlijk andere verenigingszaken aan de orde.

Er staan ook dit jaar weer belangrijke onderwerpen op de agenda. Denk mee en bepaal mee! Alle leden hebben stemrecht op de onderwerpen waarover gestemd moet worden. Bij jeugdleden hebben de ouders stemrecht.

Herinnering en oproep: Vorig jaar hebben we vanwege de beperkte opkomst afgesproken dat elke bezoeker van toen minimaal 1 lid extra mee zal nemen naar de ALV. Op die manier verwachten we minimaal een dubbele opkomst!

na de pauze zal Jan Jansma iets vertellen over "bruggen bouwen in Zuidhorn " (letterlijk en figuurlijk)

De volgende vergaderstukken zijn beschikbaar: