Scheidsrechter contactavond groot succes!

7 februari 2018 22:45

Afgelopen dinsdag, 6 februari, heeft de scheidsrechterscommissie van onze club een contactavond georganiseerd, waarbij onze eigen scheidsrechters en scheidsrechterscoördinatoren van omliggende verenigingen aanwezig waren.

De interactieve avond werd gepresenteerd door Jan Jansma en Arnold Haan. In het kort werd ingegaan op de historie van onze club, de mogelijkheden voor werving van nieuwe scheidsrechters, opleiding van scheidsrechters en begeleiding vanuit de club.

Door de aanwezigen werd volop gediscussieerd over de verschillende onderwerpen en werden ervaringen gedeeld. In een positieve setting werd ingegaan op alles wat met wedstrijden en fluiten te maken heeft. Ook werden contacten tussen de verenigingen gemaakt om in de toekomst met elkaar samen te gaan werken!

Eredivisie scheidsrechter Siemen Mulder (oet Oethoesen) was uitgenodigd om iets te vertellen vanuit eigen ervaring als scheidsrechter. En dat werkte aanstekelijk. Filmpjes, anekdotes en de nodige humor maakten de presentatie en hiermee de avond tot een groot succes! Een geslaagde avond dat zeker een vervolg krijgt. Onderstaand een aantal kiekjes!