Geslaagd Girl Powerr zaalvoetbaltoernooi 2018

11 maart 2018 22:30

Afgelopen woensdag 28 februari heeft vv Zuidhorn voor de derde keer op rij het Girl Powerr zaalvoetbaltoernooi georganiseerd, een kleinschalig voetbaltoernooi alleen voor meiden.

Dit toernooi wordt elk jaar in de voorjaarsvakantie gehouden als afsluiting van de winterstop. Dit seizoen is de competitie echter eerder begonnen waardoor sommige meiden al weer op het veld actief waren geweest. Dit was echter geen belemmering voor de meiden. De drie poules in de leeftijdsklassen MO11, MO15 en MO17 waren met 6 teams goed vertegenwoordigd.

Naast één of twee teams van VV Zuidhorn per poule maakten clubs als VEV’67, HS’88, SJO Feansters, Gomos, TLC, Kollum, Niekerk, Grootegast, Bedum, SJO STEO en Gorecht hun opwachting. Er werden spannende wedstrijden gespeeld en de teams waren erg aan elkaar gewaagd. In twee poules werd er tot de laatste wedstrijd voor het kampioenschap gestreden en viel zelfs de beslissing in de laatste wedstrijd. Na de wedstrijden was er voor iedereen wat lekkers. De winnaars mochten een grote taart met elkaar verdelen. Bij MO11 was dat Zuidhorn, bij MO15 was dat ook Zuidhorn en bij MO17 Bedum.

Maar de olympische gedachte; “meedoen is belangrijker dan winnen” overheerste. Alle meiden waren positief gestemd en er heerste een sportieve en vriendschappelijke sfeer. We kunnen weer terugkijken op een zeer geslaagd toernooi! Een aantal teams hebben reeds aangegeven dat ze volgend jaar graag weer meedoen.

We willen hierbij alle vrijwilligers bedanken voor dit geslaagde toernooi!