Pupil van de week: Yarno de Jong

21 maart 2018 15:00

Afgelopen zaterdag was Yarno pupil van de week bij de wedstrijd Zuidhorn 1 tegen FC Meppel 1.

Het was een wedstrijd onder Siberische omstandigheden: De snijdende oostenwind stond dwars over het veld. Ook van de einduitslag kregen Yarno en de toeschouwers het niet warm, Zuidhorn verloor helaas met 1-2 van de Meppelers.

Ondanks de kou was het spannende middag voor Yarno. Hij mocht samen met de scheidsrechter het veld betreden en de wedstrijdbal meenemen naar de middenstip. Na de wedstrijd volgde het interviewformulier.

Op de vragen gaf Yarno de volgende antwoorden:

Na afloop was er voor Yarno een lekker patatje. Hij ontving het vaantje "pupil van de week", uitgereikt door Willem Brouwer. Daarnaast kreeg hij het fotolijstje met de wedstrijdposter en het t-shirt "pupil van de week", uitgereikt door trainer Kees Bouma.