Sportsymposium Noord op vrijdag 6 juli

13 april 2018 15:00

Wij, Laurens Bloem van In-Bloom en Marcel Groothof van Keeperschool Onder de Lat, willen onze passie voor de sport delen met iedereen die werkzaam is in de sportwereld. Hiervoor hebben we de samenwerking opgezocht en het resultaat hiervan is een Sportsymposium voor trainers, coaches, leiders, coördinatoren, bestuursleden en spelers van sportverenigingen.

Vrijdag 6 juli staat in het teken van ontwikkeling en leren van elkaar. Een interactief en vernieuwend programma met workshops die worden gegeven door mensen met jarenlange ervaring in de sport.

Workshop 1: Wie ben jij als coach?
Thomas Waanders, o.a. sportpsycholoog, topsportbegeleider bij FC Groningen BV, verzorgt deze workshop.

Workshop 2: Hoe creëer je de juiste mindset?
Guido van Weeren, jeugdbondscoach in de atletieksport, verzorgt deze workshop.

Workshop 3: Fysieke voorbereiding en belasting van sporters.
Jarno Voorintholt, fysiek ontwikkelcoach bij FC Groningen BV, verzorgt deze workshop.

De middag begint om 12:30 uur met een lunch en wordt om 17:00 uur afgesloten met een informele (netwerk)borrel. De kosten bedragen €49.

Geïnteresseerd? Geef je dan op via één van onderstaande e-mailadressen. Graag onder vermelding van je voor- en achternaam, de club waar je lid van bent en welke functie je uitoefent bij deze club. Graag tot ziens aan de Sportlaan op vrijdag 6 juli!