Bericht vanuit de Technische Commissie

3 mei 2018 21:45

De Technische Commissie is volop bezig om de trainersstaf ook voor volgend jaar weer optimaal ingevuld te krijgen. Omdat we een grote vereniging zijn met veel teams is dit een hele puzzel. Puzzelstukjes die op een gegeven moment lijken te passen blijken in het vervolg soms toch niet op hun plek te vallen. Dit geldt ook voor één van de beoogde trainers voor JO11-1 en JO11-2 voor volgend jaar, Freek Bronsema.

Omdat hij het vervelend vindt dat hij in tweede instantie toch afhaakt, heeft hij gevraagd onderstaande toelichting te publiceren. We hebben als TC besloten hieraan gevolg te geven, dus ter info:

“Beste leden van Zuidhorn,

Zoals jullie hebben kunnen lezen/in de wandelgangen hebben kunnen horen zou ik het aanstaande seizoen medetrainer worden van de E1 en E2 van v.v. Zuidhorn. Terwijl ik hier erg zin in had, waren er toch nog bepaalde twijfels die ik voelde. Zeker, omdat ik aankomend jaar veel moet werken voor mijn reis in januari, waardoor ik erg druk ben. Ik wilde mijzelf niet in de vingers gaan snijden en de spelers van E1 en E2, plus de anderen betrokken, de dupe te laten worden van mijn drukte dat ik heb besloten het niet te gaan doen.

Zelf vind ik dit ook ontzettend jammer en vind het vervelend dat bepaalde mensen zich er al op verheugd hebben, vanwege het bericht op de site en bepaalde afspraken die zijn gemaakt. Daarom wil ik mijn excuses aanbieden voor eventuele verwarring en teleurstelling! Verder wens ik wel iedereen het beste toe, een sportieve voetbalcarrière en vind ik het nog steeds altijd érg fijn om langs te komen op de club.

Met sportieve groet,
Freek Bronsema”