Meiden MO11-1 kampioen!

3 juni 2018 9:45

Afgelopen zaterdag was er weer een feestje te vieren bij de meidenteams. Na het succes van MO15-1 werd ook MO11-1 kampioen.

Eindelijk kon er dan worden gefeest! Vorige week had namelijk de nummer 2 al punten laten liggen waardoor ze niet meer in te halen waren. Natuurlijk kwam dit wel mooi uit om shirts te regelen, bedankt Linda! De laatste wedstrijd vandaag werd met overmacht gewonnen met 7-1! Eindresultaat 7x gewonnen, 1x gelijk, 44 doelpunten voor en maar 7 tegen. Super resultaat!
Na de wedstrijd was er lekkere patat met een ijsco voor de meiden geregeld, daarna was er de ereronde voor alle kampioenen van de VV Zuidhorn.
Bij deze willen alle speelsters alle ouders bedanken voor het gedeelde leiderschap,  bedankt Dirk-jan voor het fluiten van alle thuiswedstrijden, bedankt Marijn voor al het regelwerk het hele seizoen. Ook willen we de voetbalschool Het Verschil en trainersduo Milan de Koe en Siem Cuijpers bedanken voor alle enthousiaste trainingen.