Pupil van de week: Steijn Pettinga uit JO8-1

5 juni 2018 21:00

Afgelopen zaterdag was Steijn pupil van de week bij de nacompetitie wedstrijd van Zaterdag 1 tegen Hardenberg'85. Het bleek uiteindelijk een lange maar enerverende middag, omdat pas na verlenging en strafschoppen de beslissing viel.

De middag begon fantastisch: alle jeugdkampioen teams van dit seizoen maakten een ereronde langs het publiek en vormden uiteindelijk een erehaag voor Steijn, de scheidsrechter en de spelers.

Na de toss mocht Steijn aftrappen en de eerste goal van de middag scoren. Na een moeizame wedstrijd stond uiteindelijk 1-1 op het scorebord, dit betekende verlenging en uiteindelijk penalty schieten. Helaas trok Zuidhorn aan het kortste eind en dit betekende even een domper op de verder prachtige middag.

Zoals gebruikelijk volgde na de wedstrijd het diepteinterview. Op de vragen gaf Steijn de volgende antwoorden:

Na afloop was er voor Steijn een lekker patatje. Hij ontving het vaantje pupil van de week uit handen van Hessel Brandsen, de  voorzitter van onze vereniging. Daarnaast natuurlijk het fotolijstje met de wedstrijdposter, uitgereikt door de scheidsrechter en het t-shirt pupil v.d. week, uitgereikt door Klaas Wildeboer.