Schalke clinic gaat ook op de velden van Zuidhorn niet door.

23 juni 2018 17:15

Zoals jullie in de pers (o.a. bij DvhN) hebben kunnen lezen is het Nederlandse bedrijf Sporting Events bv, die de Schalke clinics organiseerde in de clinch geraakt met Schalke 04. Het lijkt er op dat het bedrijf faillissement heeft aangevraagd. Daardoor kunnen de reizen niet doorgaan en zijn er landelijk honderden ouders hun geld kwijt. Schalke onderneemt juridische stappen en adviseert ouders hetzelfde te doen.

Als club zijn wij geen partij  in het aangeboden arrangement, de huur van de accommodatie is door de organisatie rechtstreeks via de gemeente geregeld. Wij hebben alleen  enige promotie voor het evenement gedaan via onze site.

Wij vinden het wel heel vervelend dat wij als boodschapper leden op dit spoor hebben gezet. Wij proberen contact te zoeken met de organisatie. Wij zouden graag willen weten wie de gedupeerden zijn bij onze club. Wij zoeken als verzachting voor dit vervelende gebeuren naar een mogelijke manier om compensatie aan te bieden. Hierbij denken wij aan bv het  aanbieden van twee kaartjes voor de FC voor elke gedupeerde.

Wij kunnen echter niet als partij optreden omdat we dat niet zijn. We zijn uiteraard wel bereid om de gedupeerden van onze vereniging bij elkaar te brengen, zodat er in gezamenlijkheid stappen kunnen worden bepaald.  Mocht je gedupeerd zijn, dan vragen we je dit even te melden bij de vereniging via [email protected].