Kabouters v.v. Zuidhorn actief tijdens 'Kom in Zuidhorn Feest'

7 oktober 2018 16:45

Afgelopen zaterdag was "Het Rode Plein" in Zuidhorn decor voor een mooie demonstratie Kaboutervoetbal. De clinic, gegeven door Laurens Bloem en zijn team, was opgedeeld in twee groepjes met 'voetballertjes-in-de-dop' van v.v. Zuidhorn en gaf samen met andere sportverenigingen die zich deze dag lieten zien extra glans aan het 'Kom in Zuidhorn Feest'.

Achter een mobiele boarding lieten twee groepjes Kabouters gedurende een uur per groepje hun voetbalkunsten zien, geleerd tijdens de vier afgelopen trainingen op de club. En dat er die vier keer fanatiek getraind en al veel geleerd is straalde er deze zaterdag vanaf!

Dit smaakt naar meer, want de harde ondergrond van het plein aan de Overtuinen deed de Kaboutertjes zichtbaar weining. Sterker nog: de techniek kwam volledig bovendrijven bij deze jongste voetbaljeugd.

Komende zaterdag vervolgen de Kabouters de serie van tien trainingen in het Johan Smitpark, waar alweer de zesde training op het programma staat. Kom gerust ook eens langs de zijlijn staan, ontmoet mensen van de club en geniet opnieuw van deze schitterende voetballertjes!

Klik hier voor een sfeerimpressie van de Kabouterclinic tijdens het 'Kom in Zuidhorn Feest' op zaterdag 6 oktober 2018.

..en de Fotoserie van Arend Jan Zwarteveen.