Pupil van de week: Mike Boiten uit JO9-1

9 oktober 2018 8:15

Zaterdag 6 oktober was Mike Boiten pupil van de week bij de wedstrijd van Zaterdag 1 tegen Holwierde 1. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden, want beide ploegen stonden ongeslagen boven aan. De wedstrijd eindigde uiteindelijk in een 3-0 overwinning voor Zuidhorn, en dat was nadat Mike uiteraard ook al had gescoord vanaf de aftrap. De scheids stond niet toe dat dit doelpunt ook nog op het wedstrijdformulier werd vermeld.

Na de wedstrijd werd er in de bestuurskamer uitgebreid nagepraat over de wedstrijd en kreeg Mike een patatje en wat drinken. Tijdens de nabespreking kreeg Mike de gebruikelijke ingelijste wedstrijdposter en het vaantje overhandigd door trainer Kees  Bouma en bestuurslid van dienst Bert Broekhuis. Uiteraard moest Mike ook nog even het formulier met het traditionele diepte interview in vullen. Mike gaf de volgende antwoorden: