Pupil van de week: David Roolvink uit JO8-2

6 november 2018 21:15

Zaterdag 3 november was David Roolvink pupil van de week bij de wedstrijd van Zaterdag 1 tegen LTC 1. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden, want beide ploegen deden bovenin mee voor de koppositie. Zuidhorn trok uiteindelijk aan het kortste eind en verloor de wedstrijd nadat David als pupil van de week de score in twee instanties geopend had

David vond het super spannend en leuk om samen met de scheidsrechter en de spelers het veld te betreden. Bij de toss mocht hij het muntje in de lucht gooien om te kijken wie er mocht aftrappen.

Na de wedstrijd volgde uiteraard het bekende diepte interview. David gaf de volgende antwoorden op de vragen:

Na de wedstrijd kreeg David de gebruikelijke cadeaus:  het vaantje pupil v.d. week, het t- shirt pupil van de week en natuurlijk  het fotolijstje met de wedstrijdposter. Deze keer uitgereikt door Klaas Huizenga.