Kabouters besluiten eerste seizoenreeks duellerend met ouders

19 november 2018 0:30

Afgelopen zaterdag vond bij v.v. Zuidhorn alweer de laatste Kaboutertraining plaats uit de eerste reeks van tien. In het voorjaar van 2019 start de tweede reeks van eveneens tien trainingen voor de jongste jeugd van deze bloeiende club.

De afgelopen weken was het een kostelijk gezicht hoe Laurens Bloem en zijn trainersequipe de jeugd in de leeftijdscategorie van vier tot en met zes jaar op speelse en fanatieke wijze hebben vermaakt. Met als hoogtepunt misschien wel de boardingtraining op ‘Het Rode Plein' aan de Overtuinen tijdens het Kom-in-Zuidhorn-feest.

Bij de laatste training afgelopen zaterdag mochten de Kabouters zelf kiezen welke oefeningen zij wilden doen. Een inmiddels vertrouwde dribbel maken, afwerken op de goal of over het oefenmuurtje schieten. Het behoorde allemaal tot de mogelijkheden. Met als klap op de vuurpijl de afsluitende partij tegen de Kabouter-ouders, die met 2-1 door de Kabouters werd gewonnen.

Ter afsluiting van dit betoog een mooie sfeerimpressie van het Kaboutervoetbal bij v.v. Zuidhorn de afgelopen periode. Klik hier en geniet van de (bewegende) beelden, die alleen maar positief op u als lezer kunnen afstralen en op een club als v.v. Zuidhorn in al haar geledingen.

Net als Formule 1-fans nu al niet kunnen wachten op het volgende seizoen, waarin Max Verstappen de Renault-motor verruilt voor een stuwende kracht van Honda, zo staan de Kabouters van v.v. Zuidhorn sinds zaterdag na het laatste fluitsignaal te trappelen om te beginnen aan de tweede reeks van tien trainingen. Nog even geduld…!

Wie zijn of haar kind alvast wil aanmelden voor de tweede reeks Kaboutervoetbal kan een e-mail sturen naar: [email protected]. Graag onder vermelding van voor- en achternaam van het kind, geboortedatum, 1e reeks ook mee gedaan ‘ja/nee’ en eventuele bijzonderheden.

Graag tot ziens langs de zijlijn in het voorjaar van 2019!

Razende Reporter v.v. Zuidhorn

Voor wie de link naar het fotoalbum in dit nieuwsitem gemist heeft: klik alsnog hier.