Pupil van de week: Robin Grimberg uit JO9-2

4 december 2018 11:15

Het is al weer anderhalve week geleden, maar de laatste thuiswedstrijd van Zaterdag 1 tegen Noordwolde was Robin Grimberg pupil van de week. Op het kunstgras zag Robin samen met de andere toeschouwers een spannende wedstrijd die uiteindelijk eindigde in een 2-1 overwinning voor Zuidhorn.

Het was een koude en gedurende de wedstrijd ook een donkere zaterdagmiddag, omdat de verlichting pas laat op gang was te krijgen rond het veld. Robin vond het prachtig om samen met de scheids en de spelers het veld te betreden. Na de toss mocht hij aftrappen en het eerste doelpunt van de middag op zijn naam zetten.

Uiteraard volgde na de wedstrijd het diepte interview. Hij gaf de volgende antwoorden:

Na afloop was er voor Robin een lekker patatje. Hij ontving het vaantje pupil van de week, uitgereikt door Tjeerd Smid onze nieuwe voorzitter. Daarnaast natuurlijk het fotolijstje met de wedstrijdposter uitgereikt door trainer Kees Bouma en het t- shirt pupil v.d. week uitgereikt door Willem Brouwer.

Klik hier voor het volledige fotoverslag gemaakt door Arend Jan Zwarteveen.