vv Zuidhorn wenst iedereen fijne feestdagen!

17 december 2018 23:30

De winterstop is vandaag officieel begonnen. Voor de meesten van jullie betekent dit even geen 'voetbal- en trainingsverplichting'.
Kortom: tijd voor rust en ontspanning!

Als vereniging willen wij iedereen bedanken voor zijn of haar inzet gedurende de eerste seizoenshelft. Hoewel binnen een vereniging achter de schermen het werk altijd doorgaat, is dit een mooi moment om even stil te staan bij de afgelopen periode.

We kunnen met elkaar trots zijn op onze vereniging, waarin iedereen zijn of haar beste beentje voorzet, in welk opzicht en op welk vlak dan ook. Daarom voor iedereen een oprechte schouderklop!

Rust heerlijk uit, ontspan en leef rustig maar gemotiveerd en gedisciplineerd toe naar de tweede seizoenshelft. Denken jullie nog wel even aan het invullen van onderstaand bestelformulier? Doe dit zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk voor vrijdagavond 28 december 18:00 uur.

Alvast prettige kerstdagen en een gezond en sportief 2019 toegewenst!

Klik hier voor het bestelformulier vv Zuidhorn Oliebollenactie 2018.