vv Zuidhorn verwelkomt graag nieuwe (jeugd)leden

6 februari 2019 0:45

Gelet op de zwarte cijfers is vv Zuidhorn een gezonde en jaarlijks groeiende vereniging. De groei zien wij vooral bij de jeugdafdeling van de club, waar inmiddels meer dan 35 teams onderdeel van uit maken. Een fantastische ontwikkeling, maar ook een die de nodige aandacht en zorg behoeft.

Iedereen binnen de club is het er over eens dat de jeugd de toekomst heeft en juicht (deze) groei toe. Maar dit moet wel in de juiste banen worden (be)geleid. Het gebeurt helaas dat binnen een team te weinig speler(tje)s zijn om een competitiewaardig team te vormen. Door binnen teams te schuiven met speler(tje)s lukt het toch dit team aan de competitiestart te krijgen. Maar soms is dit niet mogelijk en staan speler(tje)s noodgedwongen langs de lijn te wachten totdat hun team compleet is. Daarom deze oproep.

Op dit moment kan de vereniging vooral versterking gebruiken in de jeugdcategorieën JO12 tot en met JO19 en MO11 tot en met MO17. Ben jij tussen de 10 en 18 jaar oud en lijkt het je leuk om bij een sportieve en vooruitstrevende club als vv Zuidhorn te spelen? Meld je dan aan via het onderstaande e-mailadres.

Dit geldt ook voor kinderen die eerder lid zijn geweest van de vereniging, maar door omstandigheden gestopt zijn met voetballen. Ook deze categorie hopen wij met dit bericht opnieuw in beweging te krijgen. Val je buiten voornoemde categorieën, dan ben je natuurlijk ook van harte uitgenodigd om bij vv Zuidhorn te komen voetballen!

Voor de categorieën JO7 en JO8 bestaat op dit moment helaas een wachtlijst. Uiteraard kun je je kind hierop laten plaatsen, zodat wij betreffende ouder(s) kunnen contacten zodra er weer ruimte is.

Wil je eerst een jeugdtraining en/of wedstrijd bezoeken, dan is dat uiteraard mogelijk. Je bent welkom langs een van de velden in het Johan Smitpark. Voor meer informatie over trainingen en wedstrijden kun je gebruik maken van het e-mailadres onderaan dit bericht.

Wij hopen op jouw (re)actie, want ons uitgangspunt is om zoveel mogelijk kinderen met plezier van het voetbalspel te laten genieten! Help jij ons daarbij…?

Jeugdcommissie vv Zuidhorn