Balcontact ondergaat facelift

14 februari 2019 1:45

De afgelopen weken is achter de schermen hard gewerkt aan een verbeterde versie van Balcontact. Hieraan wordt op dit moment de laatste hand gelegd, zodat vrijdag 15 februari het eerste nummer van de digitale pers rolt.

De vernieuwde versie van Balcontact is een samenvoeging van de oude nieuwsbrief (tweewekelijkse publicatie) en de weekmail die elke vrijdag verzonden werd naar het kader van de club (leiders, trainers, etc.).

Omdat binnen beide nieuwsorganen steeds meer overlap ontstond, is besloten tot samenvoeging over te gaan. We zijn per slot van rekening één club met allemaal hetzelfde belang, namelijk genieten van het spelletje dat voetbal heet.

Vanaf vrijdag 15 februari sturen wij ‘Balcontact nieuwe stijl’ wekelijks naar onze sponsoren, het kader en naar iedereen die zich destijds heeft aangemeld voor de nieuwsbrief van vv Zuidhorn of dat in de toekomst gaat doen.

Wij hopen op een goed ontvangst en hoge ‘leesgraad'. De nieuwswaarde is in ieder geval onveranderd groot...!

Redactiecommissie
vv Zuidhorn