Zuidhorn is weer een vereniging rijker

8 maart 2019 0:00

Op 8 februari jl. is Supportersvereniging vv Zuidhorn opgericht met als doel de club te ondersteunen in de breedste zin des woords. De eerste schare supporters heeft zich aangemeld als lid en de eerste algemene ledenvergadering staat gepland.

Bestuur
Het (voorlopige) bestuur van de supportersvereniging bestaat uit vijf bestuursleden, te weten:

• Henk Schultinga (voorzitter);
  • Jan Wim Stigter (secretaris);
  • Albert Schipper (penningmeester);
  • Alfred Cruiming (lid algemene zaken);
  • Bennie Kok (lid emotionele zaken).

De doelomschrijving volgens de oprichtingsakte luidt als volgt:

• De vereniging heeft als doel het ondersteunen van de te Zuidhorn (gemeente Westerkwartier) gevestigde vereniging vv Zuidhorn en het verrichten van al wat hiermee verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn.
  • De vereniging tracht dit doel te bereiken door:
    a) het organiseren van diverse activiteiten rondom de voetbalvereniging;
    b) het verstevigen van de onderlinge band tussen supporters;
    c) het verhogen van de sfeer tijdens en rondom wedstrijden van het eerste elftal;
    d) het moreel en financieel ondersteunen van de voetbalvereniging;
    e) het zijn van een bindende factor binnen de hele vereniging.

Algemene ledenvergadering
Op vrijdagavond 22 maart wordt er een algemene ledenvergadering gehouden in het Eigen Home van vv Zuidhorn (aanvang 20:00 uur). Het bestuur hoopt op een grote opkomst, een gezellige avond en natuurlijk op veel leuke ideeën vanuit de leden.

Inmiddels hebben de leden die een e-mailadres hebben opgegeven de uitnodiging voor de ledenvergadering ontvangen. Heb je een e-mailadres opgegeven, maar geen uitnodiging ontvangen? Kijk dan even in de spambox of mailbox met ongewenste e-mail. Mogelijk dat de uitnodiging hier in terecht is gekomen. Als dit niet het geval is, stuur ons dan een bericht ([email protected]). De uitnodiging volgt dan alsnog.

Lidmaatschap
Zoals vermeld hebben de eerste supporters zich aangemeld als lid. Dit gebeurde spontaan in de maanden november en december van afgelopen jaar tijdens een rondgang langs de velden en in de kantine van de sporthal.

De teller staat inmiddels op 85 leden, maar dit aantal zien wij graag groeien. Nieuwe leden kunnen zich aanmelden via: [email protected].

De jaarlijkse contributie bedraagt €25. Voor het lopende seizoen (tot 01-07-2019) bedraagt de contributie €12.

Graag tot ziens op vrijdag 22 maart!

Het (voorlopige) bestuur